Zasady przyjęć

PROCEDURA PRZYJMOWANIA DZIECI DO ŚWIETLICY

  1. Do świetlicy szkolnej przyjmowane są:
    1. Dzieci rodziców pracujących;
    2. Dzieci z rodzin niepełnych, wielodzietnych lub wychowawczo zaniedbanych;
    3. Dzieci dojeżdżające do szkoły;
    4. Dzieci oczekujące na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne;
    5. Dzieci, które nie uczęszczają na lekcje religii oraz lekcje wychowania do życia w rodzinie;
    6. Uczniowie kierowani przez dyrektora z powodu nieobecności nauczyciela.
  2. Podstawowym warunkiem przyjęcia dziecka do świetlicy jest złożenie przez rodzica lub opiekuna prawnego, wypełnionego wniosku o przyjęcie w wyznaczonym terminie.
  3. W składanym wniosku, rodzice bądź opiekunowie prawni powinni podać: dane osobowe dziecka, numery telefonów kontaktowych, informacje o stanie zdrowia dziecka oraz informacje dotyczące odbierania dziecka ze świetlicy.
  4. O wszelkich zmianach w danych, zawartych we wniosku, dokonujących się w ciągu roku szkolnego, rodzic lub opiekun prawny, jest zobowiązany poinformować nauczycieli - wychowawców świetlicy w formie pisemnej.
  5. Kwalifikacji i przyjmowania uczniów do świetlicy dokonuje komisja, powołana przez dyrektora szkoły. W skład komisji wchodzą:
    1. Wicedyrektor szkoły/społeczny zastępca Dyrektora Szkoły,
    2. Pedagog szkolny,
    3. Wychowawca świetlicy.
  6. Wydanie decyzji i przekazanie jej zainteresowanym rodzicom następuje do 30 września każdego roku.
  7. Rodzice, którzy chcą zapisać dziecko do świetlicy po wyznaczonym terminie, muszą wcześniej uzgodnić ten fakt z dyrekcją szkoły.

 

do góry